פעילות חסד סביב השעון

בארגון "עזר לחיים" לא יודעים גבולות. אין גבול לנתינה, אין גבול לחסד ועזרה, ומסתבר שהם לא נותנים גם לגבולות בין מדינות להפריע לפעילות הברוכה.

"עזר לחיים" המסייע ועוזר לחולים, מוגבלים, בעלי צרכים מיוחדים ומלוויהם בימים ובשעות הקשות, עומד תדיר בפני משימות קשות, אך הפעם נראתה זו משימה בלתי אפשרית. באופן פתאומי ודחוף נקראו עסקני הארגון להטיס חולה לחו"ל לצורך טיפול רפואי מציל חיים.

ראש ומתנדבי הארגון זנחו הכל ויצאו למבצע האדיר והסבוך שכלל בירוקרטיה אינסופית, וארגון כל הציוד הרפואי במהירות הבזק. האמבולנס – נכונית של ארגון עזר לחיים היה מיידית לצידם עם נהג צמוד להסיע את החולה עד הגיעו לטרמינל 1 בנתב"ג לקראת הטיסה הבהולה. הטפסים סודרו, הצוות הרפואי העומד הכן, ובסייעתא דשמייא הטיסה יצאה ליעדה בזמן.

ראשי הארגון הפועל ללא מנוחה למען המטרה הקדושה של הקלת הסבל מהחולים ובני משפחתם, יכלו לסכם בסיפוק מפעילות נוספת המצטרפת לחוליות הזהב של שרשרת החסד וההתנדבות הנעשית במסגרתם.

האמבולנס – נכונית של "עזר לחיים" מצויד בתחכום ובחדשנות ומאפשר התניידות נוחה ומקצועים עבור המתקשים בהתניידות ורתוקים לכסא גלגלים. הנכונית מופעלת על ידי מתנדבים מסורים המקדישים מזמנם יקר, על חשבון העבודה או המשפחה, לעתים בשעות לא שעות, שעות לילה מאוחרות וערבי שבת וחג. המתנדבים היקרים מכירים בכך שבלעדיהם יוותרו מאות חולים ללא מענה שכן אינם יכולים להתנייד במוניות רגילות, קשה להם ליסוע באוטובוס, קשה להתנייד עם רכב פרטי, הם צריכים אמבולנס, נכונית מיוחדת שתקח אותם בצורה נוחה, ועל אף כל הקשיים הם מתמסרים במאור פנים ובטוב לב בלתי נדלה בכדי לסייע לחולים ובני משפחותיהם בשעות הכל כך קשות העוברות עליהם. מאות נסיעות מתבצעות מדי חודש וכך זוכים המטופלים להגיע אל בתי החולים ומהם, או לכל יעד אחר אליו הם זקוקים להגיע, במהירות וביעילות.

אשרי העם שככה לו, גם אלו שאינם פועלים בעצמם בשורות הארגון, אך פועלים בממונם ומחזיקים ידם בהוראת קבע להחזקת העלות היקרה של האמבולנס, ובכך הם שותפים ממשיים במערך החסד העצום שנעשה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp

הצטרף לקהילה שלנו

ילד הפלא משמח את כולם…

בחג הפסח עשינו מסיבת חג מיוחדת למאושפזים בבית חולים תל השומר, מי שהגיעו והתנדבו לשיר ולשמח את הלבבות הם תזמורתו של צביקי לוקר והזמר רולי

קרא עוד »

מצות לפסח

אחרי שחילקנו את המצות לפסח ושמחנו מאושפזים בבית חולים, נתקלנו בתמונה של מקרר ריק כמעט לגמרי של משפחה יקרה שביקשה את העזרה שלנו לאחר החג.

קרא עוד »

העיניים שלו ספרו הכל…

העיניים שלו סיפרו הכולהוא מאושפז במחלקה הגריאטרית במרכז הרפואי 'שיבא' – תל השומרהגענו אליו לבקר אותו ואת המאושפזים האחרים במחלקההוא אמר לנו, אני אין לי

קרא עוד »

"פעקאלאך" למוצאי שבת…​

"פעקאלאך" למוצאי שבת… עוד מוצאי שבת חורפי ארוך ומשעמם בין כתלי בית החולים 'תל השומר'. בחוץ סגרירי וסוער, ובפנים עצוב וקודר. מבעד לדלתות החדרים נראו

קרא עוד »

ליצירת קשר

רוצה להתעדכן בחדשות?

דילוג לתוכן