ברכות לשף החדש

צוות ארגון "עזר לחיים" מאחל ברכת הצלחה לשף ברוך הכישרון חיים סלע על הצטרפותו לסגל המבשלים של הארגון, חיים סלע היה בעברו שף אחראי על מסעדת גורמה באשדוד, ומזה שנים שנוסע הוא עם ארגוני חולים לחו"ל ואחראי על הכנת הארוחות לכל החולים ואנשי הצוות.

 

מעבר להיותו איש חסד במלוא מובן המילה, חיים הוא איש מקצוע מהראשונים בתחום, לא צריך להיות מבין גדול בכדי לעמוד על מקצועיותו של האיש. פשוט לטעום ולהבין, במקרה שלנו גם להתרגש, כי את הכנת הארוחות עושה הוא בהתנדבות ללא עלות. – זה רק מהצד, אומר חיים בהצטנעות אופיינית.

 

חשוב שתדע חיים, "הצד" הזה מחיה אנשים רעבים. לא כאלו שהיית מצפה לראותם נזקקים לארוחות, מדובר באנשים שאחד ההורים או הילדים נחלה ושוהה בבית החולים, כל המשפחה נשאבת לחור שחור מסביב לחולה, דברים חיוניים נשכחים, הכלכלה לא מתנהלת כמו שצריך, על ארוחות חמות ומושקעות מי יכול לחלום?

 

זה הזמן שהדפיקות נשמעות ובפתח עומד שליח עם ארוחה חמה ומזינה, טעימה כמו שרק אתה יודע להכין. פעם היה והשליח חזר עם דמעות בעיניים, לא מסוגל יותר, אמר. האמא נשברה לרסיסים מול הפתח, היא התחילה להודות לי ולבכות מהתרגשות. אתם מחיים את המשפחה שלנו, אמרה בקול שנוק מבכי.

זה בכלל לא מהצד, זה העולם הבא שלך!

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp

הצטרף לקהילה שלנו

ילד הפלא משמח את כולם…

בחג הפסח עשינו מסיבת חג מיוחדת למאושפזים בבית חולים תל השומר, מי שהגיעו והתנדבו לשיר ולשמח את הלבבות הם תזמורתו של צביקי לוקר והזמר רולי

קרא עוד »

מצות לפסח

אחרי שחילקנו את המצות לפסח ושמחנו מאושפזים בבית חולים, נתקלנו בתמונה של מקרר ריק כמעט לגמרי של משפחה יקרה שביקשה את העזרה שלנו לאחר החג.

קרא עוד »

העיניים שלו ספרו הכל…

העיניים שלו סיפרו הכולהוא מאושפז במחלקה הגריאטרית במרכז הרפואי 'שיבא' – תל השומרהגענו אליו לבקר אותו ואת המאושפזים האחרים במחלקההוא אמר לנו, אני אין לי

קרא עוד »

"פעקאלאך" למוצאי שבת…​

"פעקאלאך" למוצאי שבת… עוד מוצאי שבת חורפי ארוך ומשעמם בין כתלי בית החולים 'תל השומר'. בחוץ סגרירי וסוער, ובפנים עצוב וקודר. מבעד לדלתות החדרים נראו

קרא עוד »

ליצירת קשר

רוצה להתעדכן בחדשות?

דילוג לתוכן